Jade you beautiful angel

Discussion in 'Real Life Ranch Reports' started by dusty, Nov 11, 2014.

  1. Jade I hope that you had the best BDAY ever. I so wish that I was able to book you on your day but if I know you there was not even time on your clock. when you are a beautiful Angel like you are. the heaven is missing you. I so miss having you in my arms. seeing you on your day I totally seen your true beauty. thank you for being my friend. it is truly my privilege to be called you friend. I will and hope to be your good friend for as long as you like. I LOVE YOU and always will. your fiend DUSTY. [smilie=heart fill with love.gif] [smilie=heart fill with love.gif] [smilie=heart fill with love.gif] [smilie=heart fill with love.gif] [smilie=hot over you.gif] [smilie=hot over you.gif] [smilie=hot over you.gif] [smilie=hot over you.gif] [smilie=hot over you.gif] [smilie=i love you1.gif] [smilie=i love you1.gif] [smilie=i love you1.gif] [smilie=i love you1.gif] [smilie=i love you1.gif] [smilie=i love you1.gif] [smilie=i love you1.gif] [smilie=i love you1.gif] [smilie=i love you1.gif] [smilie=i love you1.gif] [smilie=i love you1.gif] [smilie=i love you1.gif] [smilie=i love you1.gif] [smilie=be mine!.gif] [smilie=be mine!.gif] [smilie=be mine!.gif] [smilie=be mine!.gif] [smilie=be mine!.gif] [smilie=be mine!.gif] [smilie=be mine!.gif] [smilie=be mine!.gif] [smilie=be mine!.gif] [smilie=be mine!.gif] [smilie=be mine!.gif] [smilie=be mine!.gif] [smilie=be mine!.gif] [smilie=be mine!.gif] [smilie=be mine!.gif] [smilie=be mine!.gif] [smilie=be mine!.gif] [smilie=be mine!.gif] [smilie=be mine!.gif] [smilie=be mine!.gif] [smilie=be mine!.gif] [smilie=be mine!.gif] [smilie=be mine!.gif] [smilie=be mine!.gif] [smilie=be mine!.gif] [smilie=be mine!.gif] [smilie=be mine!.gif] [smilie=be mine!.gif] [smilie=be mine!.gif] [smilie=be mine!.gif]
     
  2. JadeCapri
    Chat with Me

    JadeCapri Genuine•Embracing•Assisting conquer inadequacies

    Thank you so much Dusty. that is very sweet of you to write for me and my ladies. I will be back to respond it. [smilie=heart fill with love.gif]
     

Share This Page